środa, 19 marca 2014

Oczekiwania Klientów wobec systemów GPS


Czego dziś oczekuje od rynku klient mając do wyboru tak wiele możliwości ze strony dostawców systemów zarządzania transportem i bogatej oferty giełd transportowych?



Klienci oczekują iż system zarządzania flotą i monitoringu GPS będzie prosty w obsłudze i niezawodny. W poprzednich latach możliwość zlokalizowania pojazdu była na pierwszym miejscu, dziś firmy chcą aby system umożliwiał integrację z innym oprogramowaniem używanym w firmie, podpowiadał kiedy wysłać dany pojazd do serwisu czy obliczał kiedy kierowca musi przerwać jazdę aby nie narazić firmę na mandat. Dzięki systemom telematycznym wspierającym zarządzanie pojazdami koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa mogą zmniejszyć się nawet o 40 %. Klienci liczą, iż w dobie rosnących cen paliwa i kosztów pracy dzięki systemowi GPS poprawią  wyniki finansowe i zwiększą efektywność prowadzenia działalności.  Bez systemu, który zbiera i analizuje dane dotyczące pojazdów firma z branży transportowej bądź usługowej traci na konkurencyjności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz